09 jūlijs, 2010

Darbs

Šodien piefiksēju cik patīkami ir tad, kad darbs sagādā prieku un dari to kas patiesi patīk. Un šī brīvības garša. Pats esmu sev darba devējs. Darba vieta tagad katru dienu citur. Nekur neesmu piesiets. Alga ir tik liela, cik pats to spēju sastrādāt. Pāri visam ir tas, ka nav nekur jāskrien. Vienkārši jābauda katrs mirklis, ko dzīve dod. Nestabili, protams, esmu atkarīgs no klientiem, viņu labvēlības, bet līdz šim viss ir lieliski. Gribētos gan kādu koleģi, bet tas noteikti pievienosies ar laiku. Un ja kas kārojas, tad to es mirklī izdaru, tagad, tūlīt. Jo viss īstenībā ir tikai tagad un šajā mirklī, viss ir šis mirklis. Virsraksts bija par darbu. Tik labs darbs kā tagad man nekad nav bijis. Un es pateicos saviem klientiem, kuri ir uzticējušies man. Bez viņiem es nebūtu tagad tas kas esmu. Un cenšos te ierakstīt savus vērojumus, pozitīvi vispār ir jāmācās rakstīt, domāt un izteikties. Cenšos un mācos.

Nav komentāru: