Ziņas
Rosina domāšanu
- Iegūt saiti
- X
- E-pasts
- Citas lietotnes
Vienmēr reklāmas vēstījumam jābūt stāstam. Kā nu katrs to uztver - tā ir subjektīva lieta! Un uzdevums primārais ir izpildīts - rosina domāšanu! Es dodu 9 balles! Ja runa ir par šo reklāmu izvietošanu publiskā telpā,kur mērķauditorija ir pavisam vēl gados jauna,tas jau ir cits jautājums. Bet reklāmisti savu darbu veikuši. Pat izpalicis kāds sauklis un tas ir labi,jo runā pats par sevi stāsts...kāds vēl teiktu klasiski - sex sells ( re,strādā )
Laiks,kas ar mums
- Iegūt saiti
- X
- E-pasts
- Citas lietotnes
Laiks.Nav laika- tas ir sāpīgākais,ko var pateikt kādam cilvēkam.Laiks ir visdārgākais mums dotais. Tas ir ļoti vērtīgs. Viena sāpe - tas ir noteikts veselums. Noteikts mums katram,sasodīts! Kam es veltu savu laiku? Laika sajūta izteikti proporcionāli sāpīgāka paliek paliekot vecākam... Tas nav atjaunojams lielums... tas tāpēc, ka ZS laiks? Nezinu. Kam es dodu savu laiku? Kam dod Tu?