02 augusts, 2007

Par to sarkano

Jāapbrīno, kādas interneta vietnes cilvēki neveido. Mirkli padomāju, ka cilvēks veido kādu lietu balstoties uz savām sajūtām un domām. Vienam vajadzīgs ir tas, otram pa visām varītēm vajag tieši šo un ne citādāku. Izveidot tik sparīgi kādu lietu - ir akūts vajadzējums! Re,man pavisam citas domas atraisījās šajā burvīgajā rītā. Man ir savi vajadzējumi, citiem citi. Baigi labi,ka esmu jau pamazām iemācījies nevienu nenosodīt, katrs var darīt ko vēlas un būt kāds viņš vēlas. Tikai svarīgi ir kādas domas iznāk no tevis un kādas lietas saņem no tevis apkārtējie. Arī, ja kas nepieņemams un citāds - tad tikai citāds un nav man jāsalīdzina pēc sevis,tas vienkārši tā ir. Drīz varētu parādīties dzeltenais.lv, zilais.lv un par ko nez rakstīs tie ( jau reģistrēti,pieder alberts.lv )un kāds viņu zin ais! Paskatīsimies. Man ir tādas aizdomas,ka vajadzētu būt šādi vajadzējumi kādam! P.S. Žēl,ka saturu lietotājs nevar rediģēt...

Nav komentāru: