18 marts, 2008

Informatīvie tālruņi

Vai es vienmēr zvanu nelaikā vai arī tiešām kaut kas nav kārtībā. Šodien manus nervus (no)galināja Unibankas informatīvais tālrunis. Bet tas laikam tiek mērķtiecīgi darīts,proti, klients kādas minūtes pacepās ar savu problēmu un,kad līnija atbrīvojas jau ir aizmirsis kādēļ zvana.Un tas,cik ievēoju,ir gandrīz vienmēr. Tele2 laikam man ir atstājis vislielāko robu nervu sistēmā.Bet tas nebija iemesls kapēc atstāju gote2 pakalpojumus....Jebkurā laikā zvanot, visas līnijas vienmēr aizņemtas. Tā arī nesagaidīju Unibankas atbildi,jo laipnā balss atbildēja,ka gaidīšanas laiks var pārsniegt ciktur minūtes! Un tā veselas 3x! Ļoti ceru,ka es esmu vienīgais, kam gadās nelaikā piezvanīt! Bet otrā galā jau cilvēki vien ir...

Nav komentāru: