13 maijs, 2009

Drukātais mēdijs vs internets

Vakar satiku vienu interesantu cilvēku. Vadošs darbinieks vienā tirdzniecības kompānijā. Kompānija atpazīstama. Atpazīstama man tikai pēc maza formāta kataloga vēl nesalauztā pasta kastītē. Protams nekrāju šos papīrus un nevins man nav pamudinājis kaut ko pirkt. Tad par to cilvēku. Par viņu pašu ne, bet par viņa skatījumu uz internetu kā vajadzīgās informācijas ieguves avotu. Sarunas vidus daļa nebūs, lasītāj, interesantas, bet noslēgums man nedaudz iedvesa apmulsumu. Jautājums, vai svarīgi ( kompānijai ) cilvēki/klienti, kuri gribētu atrast pakalpojumu/preci meklētājā internetā Google? Atbilde. Nē par to mēs neesam domājuši. Vairāk es neturpināju par - kompānijas web lapas atvēršanu, identisku ienākšanu tavā veikala tirdzniecības zālē, klients ir tieši tas pats, kurš meklē tieši tavu preci vai pakalpojumu. Ieraksts neatspoguļo manas iekšējās dusmas pēc sarunas un sarunas laikā vai cilvēka neziņu par reality.

Gribējās tam cilvēkam uzdot jautājumu, ko darīt man, ja es gribētu atrast tavu produktu,pakalpojumu, bet man nav un citiem arī nav tavs sasodīti labais krāsainais katalogs,kuru tu tik pašpietiekami man tagad rādi, vicini gar degunu. Esi salīmējis plakātus Rīgas ielās, bet man vajadzība pēc tā produkta būs tikai rīt? Kā man tevi atrast, ja tu neesi atrodams internetā. Cik daudz vēl katalogu un neprecīzu mediju kanālu fani.

Nav komentāru: