Sociālie tīkli aug
Interneta mērījumu kompānija Hitwise ir papētījusi populārākos 20 sociālos tīklus, un nākusi klajā pāris interesantiem skaitļiem:
- 6.5% - tieši tik procentus no kopējā web resursu apmeklējuma veido sociālie tīkli;
- 11.5% - sociālo tīklu apmeklējuma pieaugums laikā no 2007. gada janvāra līdz februārim;
- 80% - šādu daļu no sociālo tīklu apmeklējuma veido MySpace.
Interesants ir arī novērojums, ka aizvien vairāk pieaug sociālo tīklu apmeklētāju skaits vecuma grupā no 20 līdz 30 gadiem.
Ko tas viss nozīmē? Neko pārāk nopietnu, bet vismaz ļauj (spekulatīvi) secināt, ka sociālie tīkli beidzot sāk piesaistīt arī gados nedaudz vecāku un nopietnāku auditoriju, ne tikai tīņus, to izaugsme ir gan strauja, taču loma tirgū vēl ir salīdzinoši neliela - 6.5% no kopējā tirgus tomēr nav nekāds milzu cipars. Un vēl - šie dati apliecina, ka sociālie tīkli ir sevi pierādījuši kā visnotaļ nopietns auditorijas magnēts. Fakts, kuru ir vērts likt aiz auss, plānojot jaunus interneta resursus.
Komentāri