04 augusts, 2007

Vienreizēja sociālā reklāma

Noteikti sapratīsiet domu,kas ir pāri par griezīgiem vārdiem ausīs. But they...

Mazliet paturpinot tēmu..Laikam gudri vīri ir teikuši, ka gudra un laba reklāma neko nereklamē. Tā stāsta, tā sūta mums vēstījumu par kaut ko. Laba reklāma nesaka,ka tā ir labāka par citiem, nav tur divi vai trīs vienā ( burvīgi skatīties lieliskas filmas vidū ceļojumu toaletes podā ar lidojošiem ziediem par gaisa atsvaidzinātāju,ne? ), to visu nestāsta superslaidas,necilvēcīgas sievietes ar pāršķobītiem ģīmjiem. Vai esat ievērojuši, ka pārlaimīgas ģimenītes .... ai,neturpināšu tālāk,jo tu jau zini.Esi atskatījies līdz ārprāta apsīkumam...Neteiktu, ka man gribas reklāmas, bet gribētos ( vajadzētu ) reklāmas, kuras ir ar savu stāstu un domu. Katrs vēstījums jau uz katru cilvēciņu atstāj savu iespaidu, bet es gribēju teikt tev,ka - reklāmai jābūt stāstam par kaut ko,viņam jāstāsta un jāpersonificē ar tevi, ar manām vajadzībām.Jā,uzminēji - ar sajūtām. Man patika šis stāsts.



Nav komentāru: