20 decembris, 2007

Rosina domāšanu


Vienmēr reklāmas vēstījumam jābūt stāstam. Kā nu katrs to uztver - tā ir subjektīva lieta! Un uzdevums primārais ir izpildīts - rosina domāšanu! Es dodu 9 balles! Ja runa ir par šo reklāmu izvietošanu publiskā telpā,kur mērķauditorija ir pavisam vēl gados jauna,tas jau ir cits jautājums. Bet reklāmisti savu darbu veikuši. Pat izpalicis kāds sauklis un tas ir labi,jo runā pats par sevi stāsts...kāds vēl teiktu klasiski - sex sells ( re,strādā )

2 komentāri:

Anonīms teica...

Nezinu nezinu, es pat nesapratu, ka tā ir reklāma. Un domāšanu jau nu nerosina, drīzāk ... iešu labāk pačurāt. Tas protams, tikai manuprāt, jo gan jau ka vienkārši es nespēju šīs ģeniālās reklāmas kvazieksistenciālo kvintesenci absorbēt un sublimēt.

Ikigai teica...

UL! Re,Tev jau atbilde ir pašam : rosināja Tev aiziet pa...āt! Un tas ir tas par ko es runāju! Tu,cien. UL, piederi pie tās mērķauditorijas,kura neskatās vides reklāmu!Es arī skatos tikai darba dēļ