05 decembris, 2007

Telefonvizītkarte

Jau kuro dienu rada izbrīnu atbildes manu zvanu otrajā galā - zvani uz lielu kompāniju,bet saprotu,ka esmu laikam uz pansionātu piezvanījis. Nav ne mazākās intereses atbildētājam uzzināt mana zvana mērķi. Nerunāju vispār,ka bez jautāšanas uzzināšu uz kādu kompāniju esmu piezvanijis! Vairāk gan sajutu,ka esmu atņēmis kādam/kādai kādu mirkli sērfošanai internetā. Attieksme,slinkums,iekšējās kārtības nepilnības? Mazliet dīvaini! Pirmais iespaids rodas trīsdesmit sekundēs,noteikti telefoniski ātrāk... Attieksme izšķir visu. Kāda Jums pieredze

1 komentārs:

rolandinsh.lv teica...

He he! laipni lūgts!
Ja kas, pirms kāda laika tapis ieraksts -
http://rolandinsh.blogspot.com/2007/03/sekretres-un-sekretres.html
jau gads sākumā...