Latvenergo klientu serviss.
Nosūtīju epastu par pakalpojuma pieprasījumu. Pagājušas jau 24h! Atbildes nav! Cik ilgā laikā labais tonis prasa korporatīvajai komunikācijai sākt darboties ar klientu, kurš ienes kompānijai naudu?
Jaunumi:
Šodien esmu priecīgs par eleganto un detalizēto Latvenergo atbildi uz manu e-pieprasījumu. Mazliet vēlāk par korporatīvā labo sarakstes toni - atbilde 24h laikā, bet kavejums ( mana izpratnē ) aizklāj atbildes kvalitāte. Iesaku droši rakstit uz e-adresi arī turpmāk!
Jaunumi:
Šodien esmu priecīgs par eleganto un detalizēto Latvenergo atbildi uz manu e-pieprasījumu. Mazliet vēlāk par korporatīvā labo sarakstes toni - atbilde 24h laikā, bet kavejums ( mana izpratnē ) aizklāj atbildes kvalitāte. Iesaku droši rakstit uz e-adresi arī turpmāk!
Komentāri